Lista de preturi pentru flyere


Preturi la zi pentru tipar fata/verso color pe hartie DCL 135g:

Tipar Preturi totale in RON fara TVA
Format / Tiraj 1.000 buc. 2.500 buc. 5.000 buc. 10.000 buc. 20.000 buc. 30.000 buc.
A6 (14,8 x 10,5 cm) 200 Ron 260 Ron 380 Ron 520 Ron 610 Ron 720 Ron
1/3 A4 (9,9 x 21cm) 240 Ron 280 Ron 420 Ron 660 Ron 710 Ron 820 Ron
A5 (14,8 x 21 cm) 360 Ron 400 Ron 520 Ron 980 Ron 1.080 Ron 1.140 Ron
1/2 A4 (10,5 x 29,7 cm) 400 Ron 440 Ron 560 Ron 1.040 Ron 1.120 Ron 1.250 Ron

Comanda va fi gata in 7 zile.

La solicitarea dumneavoastra putem realiza orice tip de finisari suplimentare:
stantare, plastifiere mata si lucioasa, lacuire selectiva, emboss, aplicare folio.

Promovati-va afacerea cu ajutorul flyerelor - Merita!



  • Aveti cumva o afacere pe care doriti sa o promovati?
  • Sporeste vanzarile produselor dumneavoastra?
  • Rapid si eficient, cu costuri minime, marindu-va vizibilitatea?
  • Aveti reduceri, discounturi, promotii de care ar trebui sa stie cat mai multa lume?
  • Sau poate… tocmai v-ati lansat?
Atunci haideti sa analizam faptele si sa vedem ce putem face cu adevarat pentru dumneavoastra:

  1. In cutia postala a unui occidental intra an de an circa 700 de flyere si pliante publicitare, pe cand in Romania se primesc anual aproximativ 35 de pliante, de 20 de ori mai putin decat media europeana.
  2. In medie, un pliant este tinut in casa aproximativ 3-7 zile.
  3. Conform unui studiu paneuropean ELMA, circa 69% dintre consumatorii europeni si respectiv 79% în Europa centrala, citesc flyerele si pliantele de retail.
  4. Si… un procentaj de circa 65% dintre consumatori considera pliantele drept un element util.
  5. Drept urmare, in Europa Centrala si de Vest cheltuielile cu tiparirea si distributia fluturasilor si pliantelor constituie 40% si respectiv 65% din bugetul de promovare al retailului?
Iata de ce acest fenomen, denumit de specialisti "letterbox marketing", este considerat ca fiind cel mai eficient canal de promovare pentru retaileri. Costurile sunt mult reduse in comparatie cu promovarea media, iar atragerea atentiei publicului este garantata.
Atractia o constituie in special ofertele, promotiile si mai ales discount-urile prezentate.
Un fluturas care constituie in acelasi timp un tichet de discount va fi cu siguranta pastrat,
iar vizita la magazinul vizat va fi o consecinta inevitabila.